1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sasenes - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sasenes - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek

Door: Sascha en Esther

26 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

De laatste dag voordat we vertrekken hebben we nog maar even afgesproken om de laatste dingen door te nemen. Bijvoorbeeld elkaar helpen herinneren dat we vandaag al moeten beginnen met de malaria pillen...wel zo handig! Hieronder de link naar het Mabuya Camp, onze verblijfplaats voor de eerste 2 dagen in Lilongwe, de hoofdstad van Malawi.

Daarna willen we doorreizen naar Blantyre, ook een grote stad. We proberen daar een slaapplek te regelen in de Kabula lodge, maar hebben daar nog geen bericht van.

We houden jullie op de hoogte als we in Malawi zijn. Nu eerst nog een nachtje in ons eigen bed slapen...(proberen in ieder geval)

We hebben er heel veel zin in, maar 't is toch wel spannend...

xx

• 26 September 2009 - 12:50

Trudie:

Hi Sacha en Esther,

Ik wens jullie heel veel plezier en vooral een goede reis. Leuke site. Ga ik zeker in de gaten houden. Dikke kus, Trudie

• 26 September 2009 - 13:39

Charlotte:

dag meiden,
    een hele fijn reis gewenst, ik ben benieuwd naar al jullie verhalen!

• 26 September 2009 - 14:36

Lise:

Hoi esther!
    Heel veel plezier, succes en sterkte in Malawi! Ik hoop dat jullie heel veel mooie en nieuwe ervaringen opdoen! Geniet er van! xx

• 26 September 2009 - 20:32

Kasper Van Der Vaart:

Goede reis :D en schrijf maar snel jullie eerste verslag!

• 27 September 2009 - 07:42

Ivo:

Hee Sas en Esther,

Heel erg veel plezier en sterkte gewenst op jullie uitdagende/mooie trip. Het zal wel even wennen zijn! Geniet vooral van de geweldige mogelijkheid anderen te kunnen helpen!!

xxx

• 27 September 2009 - 17:50

Wanda:

Hoi Esther,

Heel veel plezier allebei in Malawi. Geniet er van, maar wees voorzichtig! We houden jullie verslag in de gaten.

Groetjes, Wanda.

• 27 September 2009 - 21:11

Monique:

Hoi Esther en Sascha,

Jullie zitten nu in het vliegtuig, net voor vertrek nog even contact gehad met jullie. Zoals Esther zei "no way of return". Meiden een hele fijne tijd, een paar uurtjes nog en jullie zitten in een geheel andere wereld.

Monique

• 29 September 2009 - 18:51

Mijke:

Hey Esther en Sascha,

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad?! Ben benieuwd naar het eerste verhaal!

xx mijke