Uitzendingen over Malawi op Net5!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sasenes - WaarBenJij.nu Uitzendingen over Malawi op Net5!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sasenes - WaarBenJij.nu

Uitzendingen over Malawi op Net5!!

Door: Sascha en Esther

24 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Nou, de kriebels zijn al aardig aanwezig nu het vertrek wel heel erg dichtbij komt. Inmiddels is alles geregeld en zijn we klaar voor vertrek. Ik zat net tv te kijken (nu dit nog kan!) en zag dat er een aantal uitzendingen over Malawi op net5 komen (4oktober begint het!).

Dus zie onderstaande link en kijken allemaal, zodat jullie allemaal beeldmateriaal hebben bij onze verhalen!!!

X Sascha en Esther

• 24 September 2009 - 20:05

Ton:

Hallo Esther en Sascha.
    Veel plezier. Doe voorzichtig en genieten!
    Groetjes.
    Ton van Puffelen

• 24 September 2009 - 23:11

Joanna & Leo:

Hallo girls, here from faraway Aussie where the weather is probably just as hot as it is in Malawi, wishing you both a good trip and safe arrival.
    from your Mum & Dad (well, Sascha's, that is)

• 25 September 2009 - 08:37

Tineke V.d.Born:

Jullie zullen het geweldig vinden. Het is een compleet andere wereld. Misschien niet in een ziekenhuis, maar wel daar buiten. Op naar het grote avontuur.
    Ik kan niet wachten op de verhalen en de ervaringen.
    Groetjes, 10

• 25 September 2009 - 14:15

Ineke:

Nou meiden, eindelijk is het dan bijna zover. zolang naar uitgekeken, ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
    Heel veel plezier, doe voorzichtig, maak veel foto's en reisverslagen.

Hele goede reis!
    XXX Ineke

• 25 September 2009 - 18:00

Mijke:

Hey Esther en Sascha,

Even vanuit geldrop een berichtje voor dat jullie vertrekken! Nogmaals heel veel plezier en maak er een onvergetelijke tijd van!

xxx mijke

• 25 September 2009 - 18:03

Mijke:

ook van mijn ouders natuurlijk!

xx