Foto's.. - Reisverslag uit Mangochi, Malawi van sasenes - WaarBenJij.nu Foto's.. - Reisverslag uit Mangochi, Malawi van sasenes - WaarBenJij.nu

Foto's..

Door: Sascha en Esther

12 Oktober 2009 | Malawi, Mangochi

Nog even een klein berichtje..
Het internet hier in Malawi is ultra-slow (als het werkt) en zoals jullie wel hebben gemerkt hebben we ook niet heel veel tijd om alles netjes bij te houden. Hierbij willen we jullie laten weten dat we zodra we thuis zijn onze foto's op onze blog zullen plaatsen. Dus nog even geduld!!

Gr uit een heet, heet, heet Mangochi

• 12 Oktober 2009 - 14:44

Dorien:

Nog zoooo lang wachten... Hebben ze geen photoshop dan kan je de foto's kleiner maken gaan ze ook sneller het web op ;).

• 12 Oktober 2009 - 18:16

Nadine:

hee lief,

ben blij dat jullie het leuk hebben. ik mis je wel hoor.
    sms je me je nummer nog even door? dan bel ik je van de week even.

liefs xx

• 12 Oktober 2009 - 22:13

Joanna & Leo:

How lucky are we to be living in a civilised country where everything is (over)organised.

Wish you were here in OZ at the same time. We miss you but we are ever so happy you are having this experience.

mwah

• 14 Oktober 2009 - 11:39

Lonneke Wejden:

Hei Sascha (en Esther)
    Het klinkt allemaal super interessant. Ben nu op stage druk bezig met Millenniumdoel 4 "Minder kindersterfte" ik doe hier dus heel veel onderzoek naar en probeer jongeren erover te informeren. Jullie verhalen geven een nog levendiger beeld hierbij en extra motivatie;). Veel succes nog en geniet van alle ervaringen! xxlon

• 15 Oktober 2009 - 14:39

Nancy (mama Van Ryan:

Hey Esther,

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen op deze site! Dat kunnen ze jullie niet meer afnemen. Heel veel succes daar!

• 17 Oktober 2009 - 09:41

Rianne:

Hoi Esther,

wat allemaal leuke verhalen. en de ervaring die je nu hebt opgelopen.

Liefs Rianne

• 18 Oktober 2009 - 09:19

Michelle:

Hi!

besef me ineens hoe goed ik het het, hier met mn laptopje met internetverbinding. Het is echt heel leuk om jullie te volgen!

Groetjes uit een koud koud Nederland

• 19 Oktober 2009 - 10:03

Jitsche:

Ha die Sas en Esther
    Hoop meer te horen over jullie reis als je weer terug bent, Sas. Misschien een keer in Vorden? Volgens mij (te?) kort zo'n maand daar? Ben best wel een beetje jaloers op jullie!
    Veel plezier nog en goede reis terug!
    Liefs Jits